hej alla glada, sura och allt där i mellan.

´
har egentligen ingen tanke bakom nått jag tänker idag men vet bara att detdär som per gessle sa; "här kommer alla känslor på een o samma gång" beskriver väldigt bra hur kaoset i mitt huvud uratar sig.
´
vet ni vad jag är så sjukt trött på? att ena sekunden verkar ingen bry sig om stackars ensamma singel mig, andra sekunden har alla de där människorna som lämnat mig singel bestämt sig för att världen är byggd för oss två, och får inte vi två vara tillsammans så kommer solen att slocka och blommorna dö. jo tjena.
´
hallå, jag behöver bara en av er, och jag behövde bara en av er för typ en månad sen.
´
tror ni att vissa människor pratar ihop sig, nivet sådär sneaky, även om de inte känner varnara, för att göra mitt liv lite liknande kaoset efter en naturkatastrof? deras hemliga motto kanske är "jag vill göra kaos med dig".
´
men vet ni vad? kaos fixar jag alldeles utmärkt ensam. det är när människor lägger sig i och rör om i mitt huvud som allt går åt helvete. och däääär kommer per gessle in.
låt mig va. eller nej. en kan få bry sig. om två veckor.
´
så. nu vet ni vad jag vill ha. fixa.
´
tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
baciare