jag är kär

hej underbara ni!
Jag är kär.
trodde aldrig att jag skulle säga det men det gör jag.

men min kärlek har inget namn, är inte av kött och blod även om sådan kärlek har hörts vara fin. jag är så underbart förälskad i sommaren, i mina fina vänner, i holland, i barceolna, i hultsferd och kanske till och med livet.

Jag ber om ursäkt om jag låter klyschig, men som en ung man en gång sa till mig "sometimes, a cliché can be beautiful"

Jag ska skriva ner mer om hultsfred och speciellt om holland för det är ingenting jag vill ska bli suddigt, men vid ett senare tillfälle.

just nu tycker jag bara att vi alla ska sluta leva i någons skugga, saker och ting kan liksom aldrig bli bättre då.
AM I RIIGHT OR WHAAAT??

Ge varandra kärlek,
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
baciare