ta mig till havet

har varit ute och seglat med 50% av mina bästa vänner. vi hade några underbara dagar och slutmålet var Marstrand. vädret var kanon enda tills sista dagen. perfekt avslut på en fartfylld sommar.

det finns nog inget som gör mig lugnare än några dagar på havet.

snart börjar skolan men först väntar festival och en födelsedag som ska firas! att skolböckerna börjar göra sig påminda känns endå helt okej. denhär sommaren hade jag inte förändrat även om jag kunnat. att tiden går kan man ju inte hindra så trean, jag är redo!

ps. GISSA VAD? sjuk igen. japp! lite halsfluss kände för att hälsa på. alltid trevligt med lite främmat såhär på sensommaren. men jag vill endå säga, halsmandlar, ta ert sista andetag. ni ska fan dö! brutalt ska ni, med gröna plasthandskar skäras ur min kropp och slängas i en sopptunna och ruttna. jag har gett er för många chanser. ds.

tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
baciare