hej igen

sist jag kikade in här hade jag inte varit på WOW än och inte heller börjat skolan. men skolan har börjat nu. läxor trillar in. vardagslunket börjar gunga. jag märker hur lätt det är att falla tillbaka till sitt gammla jag, när man umgås med människor från en annan period i sitt liv. hänger du med? jag menar, efter denhär sommaren kände jag mig klar med gymnasiet, visste vad jag ville göra, jag var redo. men bam ett år kvar, du ska ingenstans lilla gumman. känner mig återigen lite som en tjej som är 17, går på gymnasiet i en håla. that's it.
fast fan heller. detta är trean. snart är jag 18. mina vänner är så sjukt grymma, aldrig att dom kommer låta mig falla tillbaks.
hm. egentligen freakar det mig lite att sitta och skriva såhär med mig själv. jag önskar att jag hade något annat att skirva om, som inte är så personligt. som kläder eller böcker. men jag har inte så mkt att säga om den saken just nu.
iof. kan jag sitta och skriva hur bra band jag sett i sommar, men det kommer också att resultera i någon knasig självdialog som alltid gräver ett steg för djupt.

såjag slutar här, för nu

ta hand om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
baciare